среда, 1 апреля 2015 г.

ԹՌԹՌՈՒԳ


«Պար» բառը համշենահայերի բարբառում գործածվում է «բար» արտասանությամբՀամշենցիները պարել են Նոր ՏարունՍուրբ Ծննդին,ՋրօրհնեքինԲարեկենդանինԶատկինՄեռելոցինորը ոչ թե ողբիայլ նախնիների հիշատակության տոնն էրուխտի գնալիս ու մատաղ անելիս:Ամենից շատ պարել են Բարեկենդանի օրերին: «Բարգենդօնքին» հարսանյաց օրեր են եղելՀարսանիքներինԲարեկենդանի նշված օրերինԶատկինհիմնականում կատարվել են տղամարդկանց պարերԲոլոր տղամարդկանց անվանել են «գդռիճ»: Իսկ մյուս տոներին պարել են խառը կազմով (թե՛տղամարդիկթե՛ կանայք): Բարեկենդանին և հարսանիքներին միայն «կլոր բար» են պարել:

Համշենահայերը պարել են դհոլ-զուռնայի նվագակցությամբգործածել են մեծ բուրանմիջին և փոքր զուռնաԴհոլը զարկել են գետնին դրած:Երաժշտական մյուս գործիքներից գործածել են քեմոնա (քեամանի), պարկապզուկփողհովվական սրինգ՝ կավալՈրոշ պարեր կատարել են նաևերգեցողության ուղեկցությամբ:

«Թռթռուգ», «թիթրեմե» նշանակում է դողցնցումսարսուռսարսափԱյն «գդրիճների»` կտրիճների պար էՈտքերի շարժումներն ունենհարձակողական և պաշտպանողական ռազմական պարի տարրեր։ Պարողները միաժամանակ ամբողջ մարմնովթևերովուսերով երերումթրթռումենՆկարագրողներից ոմանք ձեռքերի շարժումներըթրթռոցները մեկնաբանում են որպես թռչունների թևերի թափահարումներինչի մասին էլ մեզհուշում է հենց պարի անվանումը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий