четверг, 23 апреля 2015 г.

Հեռավոր «Նռան հատիկ 2013»♥ ♥ ♥ (պատմում է Էլինա Հակոբյանը, ֆոտոշարք)

 

Նռան հատիկը թատերական փառատոն է, որին առաջին անգամ մասնակցեցի 2013թ-ին։ Դա իմ առաջին դերը չէր, բայց ես առաջին անգամ էի  այդպիսի մեծ ներկայացման մեջ դեր կատարում։ Բեմականացրել էինք << Մերկ թագավորը>> կատակերգությունը; Ես և քույրիկս ջուլհակների դերն էինք տանում, որոնք ամբողջ պալատին պետք է հիմարեցնեին և օգնեին իրենց ընկերոջը։ Դա, իրոք, շատ հետաքրքիր էր:
 Ես ու Արինան ամբողջ ներկայացման ընթացքում պետք է հավասար խոսեինք։  Ետնաբեմում  մի փոքր հուզվում էի, բայց երբ բեմ բարձրացա և սկսեցի խաղալ,   
հուզմունքն ուղղակի անհայտացավ։



Մի խոսքով, մեր թաատերախմբի վրա դրված էր հանդիսատեսին ծիծաղեցնելու պարտականությունը, և կարծում եմ, որ դա մեզ հաջողվեց։  Այսպիսով, մեր ուսուցչուհու համառ ջանքերի շնորհիվ կարողացանք պատվով ներկայանալ և հաղթել <<Նռան հատիկ 2013>> թատերական փառատոնում։ 

Անցել է երկու տարի, արդեն հասցրել եմ շատ դերեր փորձել և ավելի գեղեցիկ բեմերում հանդես գալ։ Բայց ամենամեծ ոգեվորությունը ունեցել եմ հենց այս դերը կատարելիս։











Комментариев нет:

Отправить комментарий